REKLAMACE
Snažíme se prodávat co nejkvalitnější produkty, nicméně i tak se občas něco porouchá. Pokud se cokoliv stane, snažíme co nejrychleji zajistit opravu.
1) Reklamace přepravní společností
- Nejdříve nás prosím kontaktujte na email či telefon.
- Stačí pouze vyplnit a vytisknout tento protokol.
- Zboží pečlivě zabalte, zabráníte tak jeho poškození během přepravy.
- Balík odešlete na naší adresu, která je uvedená v protokolu.
- Proces reklamace zboží se snažíme vyřídit v co nejkratší době. Průměrně trvá cca týden.
2) Vyzvednutí u vás doma (Brno a okolí)
- Stačí nás pouze kontaktovat na email či telefon. Nic nemusíte vyplňovat.
Po Brně a okolí nabízíme vyzvednutí vadného produktu u vás doma. Nic nemusíte řešit, nic nemusíte vyplňovat. Níže se můžete podívat na mapu, kde tuto službu nabízíme.